Gmina Niebylec
#FunduszeUE lub #FunduszeEuropejskie.
Informacje o projekcie
WR1. Liczba przedstawicieli kadry szkół i placówek systemu oświaty, którzy uzyskali kwalifikacje po opuszczeniu programu = 27,
WR2. Liczba uczniów, którzy nabyli kwalifikacje po opuszczeniu programu = 77,
WP1. Liczba przedstawicieli kadry szkół i placówek systemu oświaty objętych wsparciem = 28,
WP2. Liczba uczniów szkół i placówek systemu oświaty prowadzących kształcenie ogólne objętych wsparciem = 96,
WP3. Liczba szkół i placówek systemu oświaty objętych wsparciem = 1,
WP4. Liczba dzieci/uczniów o specjalnych potrzebach rozwojowych i edukacyjnych, objętych wsparciem = 6,
WP5. Liczba uczniów uczestniczących w doradztwie zawodowym = 20,
WP7. Liczba rodziców/opiekunów prawnych objętych wsparciem w projekcie = 48
Zostanie zrealizowane następujące wsparcie dla uczniów i uczennic:
Rok szkolny 2024/2025:
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas I-VIII
Założenia organizacyjne: min. 5 osób, łączna liczba godzin wsparcia: 50,
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas I-VIII
Założenia organizacyjne: 5 klas; 5 klas x 10h/klasa
Rok szkolny 2025/2026:
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas I-VIII
Założenia organizacyjne: min. 5 osób, łączna liczba godzin wsparcia: 50,
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas I-VII
Założenia organizacyjne: 4 klasy; 4 klasy x 10h/klasa
Zrealizowane będzie również wsparcie dla nauczycielek i nauczycieli:
Grupy docelowe: nauczycielki i nauczyciele, w szczególności wychowawcy klas (min. 3 osoby),
Założenia organizacyjne: 3 szkolenia: A), B), C) x 8h/szkolenie.
Zostanie zrealizowane następujące wsparcie dla uczniów i uczennic:
Rok szkolny 2024/2025:
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas I-III
Założenia organizacyjne: 100h; 10 uczniów x śr.10h/ucznia
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas I-VI
Założenia organizacyjne: 130h; 10 uczniów x śr.13h/ucznia
Rok szkolny 2025/2026:
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas I-III
Założenia organizacyjne: 150h; 15 uczniów x śr.10h/ucznia
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas I-VI
Założenia organizacyjne: 130h; 10 uczniów x śr.13h/ucznia
Zrealizowane będzie również wsparcie dla nauczycielek i nauczycieli:
Grupy docelowe: nauczycielki i nauczyciele, min.14 osób/szkolenie A), B), C), D), E)
Założenia organizacyjne: 5 szkoleń: A), B), C), D), E) x 16h/szkolenie.
Grupy docelowe: 1 nauczyciel/nauczycielka,
Założenia organizacyjne: 8h
Zadanie przewiduje realizację następujących form wsparcia dla nauczycielek i nauczycieli:
Grupy docelowe: nauczycielki i nauczyciele, min. 14 osób/szkolenie
Założenia organizacyjne: 1 szkolenie: x 12h/szkolenie.
Grupy docelowe: kadra zarządzająca szkołą, min. 1 osoba/szkolenie
Założenia organizacyjne: 3 szkolenia: x 16h/szkolenie.
Grupy docelowe: min. 15 nauczycieli/nauczycielek,
Założenia organizacyjne: 75h (średnio 5h/osoba)
rok szkolny 2024/2025: 15 osób /śr. 5 h /osoba
rok szkolny 2025/2026: 15 osób /śr. 5 h /osoba
Zostanie zrealizowane następujące wsparcie dla uczniów i uczennic:
Rok szkolny 2024/2025:
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VIII
Założenia organizacyjne:1 grupa w klasie VIII; 1 grupa x 12h/grupa
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VII-VIII
Założenia organizacyjne: min. 10 osób, łączna liczba godzin wsparcia: 75,
Rok szkolny 2025/2026:
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VIII
Założenia organizacyjne:1 grupa w klasie VIII; 1 grupa x 12h/grupa
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VII - VIII
Założenia organizacyjne: min. 10 osób, łączna liczba godzin wsparcia: 75.
Zostanie zrealizowane następujące wsparcie dla uczniów i uczennic:
Rok szkolny 2024/2025:
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas I-III
Założenia organizacyjne: 2 grupy x 10h + 1-dniowa wizyta studyjna/ grupa,
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas IV-VI
Założenia organizacyjne: 1 grupa x 10h + 1-dniowa wizyta studyjna/ grupa
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VII-VIII
Założenia organizacyjne: 2 grupy x 10h + 1-dniowa wizyta studyjna/ grupa
Rok szkolny 2025/2026:
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas I-III
Założenia organizacyjne: 2 grupy x 10h + 1-dniowa wizyta studyjna/ grupa,
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas IV-VI
Założenia organizacyjne: 2 grupy x 10h + 1-dniowa wizyta studyjna/ grupa
Zostanie zrealizowane następujące wsparcie dla uczniów i uczennic:
Rok szkolny 2024/2025:
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VII
Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 7 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klasy VIII
Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 8 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klasy VII
Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 7 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas IV
Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 9 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa
Każda grupa będzie uczestniczyć w 3h warsztatach dotyczących tematyki prozdrowotnej, stylu życia i efektywnego uczenia się.
Rok szkolny 2025/2026:
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VII
Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 7 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klasy VIII
Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 7 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klasy VII
Założenia organizacyjne: 2 grupy x śr. 8 osób/grupa; 2 grupy x 30h/grupa
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas IV
Założenia organizacyjne: 2 grupy x śr. 17 osób/grupa; 2 grupy x 30h/grupa
Każda grupa będzie uczestniczyć w 3h warsztatach dotyczących tematyki prozdrowotnej, stylu życia i efektywnego uczenia się.
Zostanie zrealizowane następujące wsparcie dla uczniów i uczennic:
Rok szkolny 2024/2025:
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas IV
Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 9 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VIII
Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 9 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas IV-V
Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 10 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VII-VIII
Założenia organizacyjne: 2 grupy x śr. 8 osób/grupa; 2 grupy x 30h/grupa
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klasy IV
Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 10 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa
Każda grupa będzie uczestniczyć w 3h warsztatach dotyczących tematyki prozdrowotnej, stylu życia i efektywnego uczenia się.
Rok szkolny 2025/2026:
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas IV
Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 9 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas IV-V
Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 10 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VII-VIII
Założenia organizacyjne: 2 grupy x śr. 8 osób/grupa; 2 grupy x 30h/grupa
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klasy IV
Założenia organizacyjne: 2 grupy x śr.7 osób/grupa; 2 grupy x 30h/grupa
Każda grupa będzie uczestniczyć w 3h warsztatach dotyczących tematyki prozdrowotnej, stylu życia i efektywnego uczenia się.
W ramach realizacji zadania planowany jest zakup następującego sprzętu komputerowego, sprzętu elektronicznego oraz oprogramowania:
Zakupione zostaną również następujące pomoce dydaktyczne:
Wartość projektu (całkowity koszt projektu): 685 682,55 zł
Wysokość wkładu z Funduszy Europejskich: 582 830,16 zł
#FunduszeUE lub #FunduszeEuropejskie.
Informacje o projekcie
WR1. Liczba przedstawicieli kadry szkół i placówek systemu oświaty, którzy uzyskali kwalifikacje po opuszczeniu programu = 27,
WR2. Liczba uczniów, którzy nabyli kwalifikacje po opuszczeniu programu = 77,
WP1. Liczba przedstawicieli kadry szkół i placówek systemu oświaty objętych wsparciem = 28,
WP2. Liczba uczniów szkół i placówek systemu oświaty prowadzących kształcenie ogólne objętych wsparciem = 96,
WP3. Liczba szkół i placówek systemu oświaty objętych wsparciem = 1,
WP4. Liczba dzieci/uczniów o specjalnych potrzebach rozwojowych i edukacyjnych, objętych wsparciem = 6,
WP5. Liczba uczniów uczestniczących w doradztwie zawodowym = 20,
WP7. Liczba rodziców/opiekunów prawnych objętych wsparciem w projekcie = 48
Zostanie zrealizowane następujące wsparcie dla uczniów i uczennic:
Rok szkolny 2024/2025:
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas I-VIII
Założenia organizacyjne: min. 5 osób, łączna liczba godzin wsparcia: 50,
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas I-VIII
Założenia organizacyjne: 5 klas; 5 klas x 10h/klasa
Rok szkolny 2025/2026:
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas I-VIII
Założenia organizacyjne: min. 5 osób, łączna liczba godzin wsparcia: 50,
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas I-VII
Założenia organizacyjne: 4 klasy; 4 klasy x 10h/klasa
Zrealizowane będzie również wsparcie dla nauczycielek i nauczycieli:
Grupy docelowe: nauczycielki i nauczyciele, w szczególności wychowawcy klas (min. 3 osoby),
Założenia organizacyjne: 3 szkolenia: A), B), C) x 8h/szkolenie.
Zostanie zrealizowane następujące wsparcie dla uczniów i uczennic:
Rok szkolny 2024/2025:
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas I-III
Założenia organizacyjne: 100h; 10 uczniów x śr.10h/ucznia
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas I-VI
Założenia organizacyjne: 130h; 10 uczniów x śr.13h/ucznia
Rok szkolny 2025/2026:
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas I-III
Założenia organizacyjne: 150h; 15 uczniów x śr.10h/ucznia
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas I-VI
Założenia organizacyjne: 130h; 10 uczniów x śr.13h/ucznia
Zrealizowane będzie również wsparcie dla nauczycielek i nauczycieli:
Grupy docelowe: nauczycielki i nauczyciele, min.14 osób/szkolenie A), B), C), D), E)
Założenia organizacyjne: 5 szkoleń: A), B), C), D), E) x 16h/szkolenie.
Grupy docelowe: 1 nauczyciel/nauczycielka,
Założenia organizacyjne: 8h
Zadanie przewiduje realizację następujących form wsparcia dla nauczycielek i nauczycieli:
Grupy docelowe: nauczycielki i nauczyciele, min. 14 osób/szkolenie
Założenia organizacyjne: 1 szkolenie: x 12h/szkolenie.
Grupy docelowe: kadra zarządzająca szkołą, min. 1 osoba/szkolenie
Założenia organizacyjne: 3 szkolenia: x 16h/szkolenie.
Grupy docelowe: min. 15 nauczycieli/nauczycielek,
Założenia organizacyjne: 75h (średnio 5h/osoba)
rok szkolny 2024/2025: 15 osób /śr. 5 h /osoba
rok szkolny 2025/2026: 15 osób /śr. 5 h /osoba
Zostanie zrealizowane następujące wsparcie dla uczniów i uczennic:
Rok szkolny 2024/2025:
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VIII
Założenia organizacyjne:1 grupa w klasie VIII; 1 grupa x 12h/grupa
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VII-VIII
Założenia organizacyjne: min. 10 osób, łączna liczba godzin wsparcia: 75,
Rok szkolny 2025/2026:
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VIII
Założenia organizacyjne:1 grupa w klasie VIII; 1 grupa x 12h/grupa
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VII - VIII
Założenia organizacyjne: min. 10 osób, łączna liczba godzin wsparcia: 75.
Zostanie zrealizowane następujące wsparcie dla uczniów i uczennic:
Rok szkolny 2024/2025:
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas I-III
Założenia organizacyjne: 2 grupy x 10h + 1-dniowa wizyta studyjna/ grupa,
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas IV-VI
Założenia organizacyjne: 1 grupa x 10h + 1-dniowa wizyta studyjna/ grupa
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VII-VIII
Założenia organizacyjne: 2 grupy x 10h + 1-dniowa wizyta studyjna/ grupa
Rok szkolny 2025/2026:
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas I-III
Założenia organizacyjne: 2 grupy x 10h + 1-dniowa wizyta studyjna/ grupa,
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas IV-VI
Założenia organizacyjne: 2 grupy x 10h + 1-dniowa wizyta studyjna/ grupa
Zostanie zrealizowane następujące wsparcie dla uczniów i uczennic:
Rok szkolny 2024/2025:
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VII
Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 7 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klasy VIII
Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 8 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klasy VII
Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 7 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas IV
Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 9 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa
Każda grupa będzie uczestniczyć w 3h warsztatach dotyczących tematyki prozdrowotnej, stylu życia i efektywnego uczenia się.
Rok szkolny 2025/2026:
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VII
Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 7 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klasy VIII
Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 7 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klasy VII
Założenia organizacyjne: 2 grupy x śr. 8 osób/grupa; 2 grupy x 30h/grupa
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas IV
Założenia organizacyjne: 2 grupy x śr. 17 osób/grupa; 2 grupy x 30h/grupa
Każda grupa będzie uczestniczyć w 3h warsztatach dotyczących tematyki prozdrowotnej, stylu życia i efektywnego uczenia się.
Zostanie zrealizowane następujące wsparcie dla uczniów i uczennic:
Rok szkolny 2024/2025:
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas IV
Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 9 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VIII
Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 9 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas IV-V
Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 10 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VII-VIII
Założenia organizacyjne: 2 grupy x śr. 8 osób/grupa; 2 grupy x 30h/grupa
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klasy IV
Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 10 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa
Każda grupa będzie uczestniczyć w 3h warsztatach dotyczących tematyki prozdrowotnej, stylu życia i efektywnego uczenia się.
Rok szkolny 2025/2026:
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas IV
Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 9 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas IV-V
Założenia organizacyjne: 1 grupa x śr. 10 osób/grupa; 1 grupa x 30h/grupa
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klas VII-VIII
Założenia organizacyjne: 2 grupy x śr. 8 osób/grupa; 2 grupy x 30h/grupa
Grupy docelowe: uczniowie i uczennice klasy IV
Założenia organizacyjne: 2 grupy x śr.7 osób/grupa; 2 grupy x 30h/grupa
Każda grupa będzie uczestniczyć w 3h warsztatach dotyczących tematyki prozdrowotnej, stylu życia i efektywnego uczenia się.
W ramach realizacji zadania planowany jest zakup następującego sprzętu komputerowego, sprzętu elektronicznego oraz oprogramowania:
Zakupione zostaną również następujące pomoce dydaktyczne:
Wartość projektu (całkowity koszt projektu): 685 682,55 zł
Wysokość wkładu z Funduszy Europejskich: 582 830,16 zł
W ramach naszej witryny stosujemy pliki „Cookies” w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Pliki „cookies” (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika witryny i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych witryny, w szczególności do:
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących „Cookies” oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w taki sposób, aby blokować obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika witryny. Sposoby i możliwości zmiany obsługi plików „cookies” mogą Państwo sprawdzić w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej polityce prywatności.