17-05-2024 17-05-2024

XLIV Wojewódzki Zlot Młodzieży PTSM w Bieszczadach

04.10.2022 Kategoria: Aktualności

W dniach 28.09. - 1.10.2022 r. odbył się XLIV Wojewódzki Zlot Młodzieży PTSM Bieszczady 2022. Nasza grupa liczyła piętnaścioro uczniów z klas: 5, 6, 7 i 8 oraz dwoje opiekunów (M. Haduch, B. Leszczak). Razem z przewodnikiem górskim oraz drużynami z Połomi i Gwoźnicy Dolnej wędrowaliśmy szlakiem turystycznym z Przełęczy Wyżnej na Połoninę Wetlińską (1253 m) i idąc jej grzbietem, zeszliśmy do Starego Sioła. Po drodze podziwialiśmy piękne bieszczadzkie krajobrazy, widzieliśmy także niedawno otwarty po gruntownej przebudowie schron ,,Chatka Puchatka”. Na drugi dzień pogoda załamała się, zaczęło padać, dlatego udało się przejść jedynie fragmentem Działu (1146 m). Po powrocie do schroniska PTSM w Wetlinie suszyliśmy okrycia przeciwdeszczowe, czyściliśmy obłocone obuwie, przygotowywaliśmy ciepły posiłek. Następnego dnia przejeżdżaliśmy z Wetliny do schroniska ,,Bieszczadnik” w Lesku, gdzie odbyły się konkursy zlotowe. Na miejscu zostaliśmy też poczęstowani pysznym obiadem, a później kolacją i śniadaniem (w następnym dniu). 1 października, po uroczystym zakończeniu Zlotu wróciliśmy autokarem do Gwoźnicy Górnej.

Barbara Leszczak – opiekun Szkolnego Koła PTSM

Galeria zdjęć

W ramach naszej witryny stosujemy pliki „Cookies” w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Pliki „cookies” (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika witryny i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych witryny, w szczególności do:

• dostosowania zawartości stron internetowych witryny do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych;
  • zapamiętania ustawień Użytkownika dotyczących wyglądu i funkcjonalności stron witryny (np. język, kraj),

Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących „Cookies” oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w taki sposób, aby blokować obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika witryny. Sposoby i możliwości zmiany obsługi plików „cookies” mogą Państwo sprawdzić w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej polityce prywatności.